۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۵۰

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل خوزستان:

حفاظ بتنی برای ۴ پل در محورهای خوزستان نصب می‌شود

حفاظ بتنی برای ۴ پل در محورهای خوزستان نصب می‌شود

اهواز- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: همواره با چالش سرقت حفاظ پل‌های محورهای استان مواجه هستیم؛ لذا برای ۴ پل مهم در محورهای استان حفاظ بتنی نصب می‌شود.

محمد جولانژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پل بحره در محور اهواز به آبادان جزو پل‌هایی است که با وجود نصب حفاظ‌های فلزی و هندریل، همواره با سرقت این حفاظ‌ها مواجه هستیم که باعث سقوط خودروها در کانال می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان افزود: برای جلوگیری از سرقت، نصب حفاظ بتنی در باند رفت پل بحره انجام شده و باند برگشت نیز به زودی آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: نصب حفاظ بتنی برای ۳ پل در حوزه شهرستان کارون و یک پل در حوزه شهرستان شادگان در دستور این اداره کل است.

جولانژاد با بیان اینکه آمار سرقت تابلو علائم در محور اهواز به آبادان به دفعات زیاد رخ می‌دهد، گفت: نصب تابلوهای عمودی متوقف و تا پایان سال جاری اجرای خط کشی، نصب بازتاب ایمنی و با بازخورد ایمنی بیشتر توسط اداره کل در این محور اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: با وجود بالا بودن آمار سرقت تابلوی علائم و تجهیزات جاده‌ای در محور اهواز به آبادان ۲ کیلومتر نصب حفاظ میانی از مسیر کوت عبدالله تا پل بحره و ۳ کیلومتر بعد از پل بحره نصب شده است.

جولانژاد گفت: با توجه به پر تردد بودن محور اهواز به آبادان، ۶ سامانه ثبت تخلف و ۴ دوربین نظارتی نصب هستند اما با وجود اینکه نصب سرعتکاه در مسیرهای اصلی و شریانی ممنوع است به درخواست پلیس راه استان نصب سرعتکاه در این محور در دستور کار اداره کل قرار می‌گیرد.

کد خبر 5403097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha